Már 6633 recept az oldalunkon

Kezdőoldal  //  Könyvajánló  //  Ajánló  //  Susanna Bingemer: Szuperételek. A természet növényi erőtartalékai
Nyomtatás
E-mail

Szuperétel × tudatosság = szuper élet!

 

Szuperétel. Furcsa kifejezés, elsőre kicsit reklámszagúnak tetszhet. És vajon mit takar? Átlagos szupermarketben vagy piacon beszerezhetetlennek tűnő ételeket, amiket a hétköznapi étrendbe csak nagy nehézségek, sok utánajárás árán lehet beilleszteni? Egyikről sincs szó! A szuperételek elérhetőbbek, mint gondolnánk, és valóban szuperek, nem csak annak ígérik magukat.

 

Szuperételeknek azokat a világ minden táján megtalálható, növény eredetű ételeket nevezzük, amelyek kiemelkedően nagy koncentrációban tartalmaznak értékes tápanyagokat. Erősítik immunrendszerünket, hozzájárulnak jobb erőnlétünkhöz, támogatják a szív- és érrendszer stabilitását, segítik diétánkat. Szuperétel például a gojibogyó, a chiamag, a különböző algák, a macagyökér, a moringa vagy az acaíbogyó. Ha ezek elsőre nem is csengenek ismerősen, aggodalomra semmi ok, hiszen a szintén szuperételnek számító csipkebogyóval, lenmaggal, avokádóval, fekete áfonyával vagy dióval már biztosan mindannyian találkoztunk.

A Szuperételek című könyv segítségével könnyedén eligazodhatunk a szuperételek között, és hasznos tanácsokat ad ahhoz, hogy ezeket a tápláló energiaforrásokat miként tudjuk egyszerűen beilleszteni mindennapi étrendünkbe. Emellett segít elsajátítani az egészséges táplálkozás alapjait is, hiszen a szuperételek leginkább a többé-kevésbé egészséges és tudatos táplálkozás mellett tudják kifejteni áldásos hatásukat.

A könyv egyszerű, logikus felépítéssel vezet végig az egyes ételeken, részletezve tápanyagtartalmukat, pozitív élettani hatásaikat. Színes, könnyen elkészíthető recepteket is találunk benne a zöldturmixoktól a tápláló müzliken és főételeken át egészen a szuperegészséges finomságokig. Érdekességként pedig interjúkat is olvashatunk szuperétel-szakértőkkel, sőt az egyes szuperételek nevének helyes kiejtéséhez is segítséget kapunk.

A kiadvány bátran ajánlható az egészséges életmódot épp csak elkezdőktől a haladó, egészségtudatos olvasókig mindenkinek.

 

Gojibogyót már igen sok helyen lehet kapni. Íme egy pofonegyszerű, szuperegészséges pesztórecept!

 

Gojis-paradicsomos pesztó

 

Hozzávalók: 3 evőkanál gojibogyó, 5 dkg aszalt paradicsom, 2 evőkanál fenyőmag, 1 szál rozmaring, 1 kis gerezd fokhagyma, só, őrölt bors.

Elkészítés: Áztassuk be 2 külön edényben a gojibogyót és az aszalt paradicsomot. Néhány óráig, de akár 1 éjszakán át is állni hagyhatjuk, utána öntsük le róluk a vizet. A fenyőmagot zsiradék nélkül pirítsuk meg. A rozmaringszálról tépkedjük le és aprítsuk fel a leveleket. A fokhagymagerezdet hámozás után vágjuk apróra. Az összetevőket a korábban leszűrt áztatóvíz egy részével turmixoljuk össze. Ízesítsük sóval, borssal. Tároljuk hűtőszekrényben.

 

Susanna Bingemer újságíró, szakterülete a táplálkozásügy. Évek óta jelennek meg a kulináris hagyományokról és trendekről szóló publikációi. Írásaiban különösen azzal a kérdéssel foglalkozik, hogy milyen hatással van a táplálkozás az egészségre.  Münchenben él, ahol a könyvben szereplő recepteket és ételfotókat készítő, szakácsként, szakácskönyvíróként és élelmiszer-fotográfusként tevékenykedő Hans Gerlachhal közösen vezeti „Food und text” elnevezésű irodáját.

 

A könyv megrendelhető: 

http://www.nlkonyvklub.hu/termekek/20647/szuperetelek_nok_lapja_egeszseg_konyvek_sorozat/

 

 

e-max.it: your social media marketing partner

__________________

__________________

Megjelent a 2017. szeptemberi száma!

 



Partnereink

Kifőztük magazinok

Ki van online

Oldalainkat 542 vendég és 1 tag böngészi

  • tornay.moni

Bejelentkezés

Regisztráció

*
*
*
*
*
*

A (*) jelölt adatokat kötelező megadni!